Mától ismét csak időpontfoglalás után fogadják az ügyfeleket az okmányirodákban, a kormányablakoknál, és az adóhatóság ügyfélszolgálatain is. Azt kérik, hogy aki teheti, inkább online intézze ügyeit. A cél a személyes kontaktusok számának, így a járvány terjedésének csökkentése.
Az okmányirodákba a 1818-as ingyenes telefonszámon, a magyarorszag.hu oldalon és az időpontfoglaló alkalmazásban lehet bejelentkezni.
A Kormányablakokban NAV ügyintézésekhez időpontot ide kattintva foglalhat.
Az adóhivatal szerint a veszélyhelyzet ideje alatt a gyors és rugalmas ügyintézéshez célszerű a NAV elektronikus szolgáltatásait használni. Az e-ügyintézésről a NAV honlapján a 32. számú, a telefonos ügyintézésről pedig a 33. számú információs füzetben olvasható további információ.
A kismarosi önkormányzat is hasonló módon működik, érdemes telefonon vagy elektronikus úton egyeztetni a személyes látogatás előtt vagy helyett. Ezen a linken néhány ügyet online is el lehet intézni.